Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubuskiego i Kostrzyńsko Słubicką Specjalną Strefą Ekonomiczną S.A. we współpracy z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Rzymie, zaprasza do udziału w misji gospodarczej w dniach 20-23 kwietnia 2010r. połączonej z międzynarodową giełdą kooperacyjną dla przedsiębiorców polskich oraz włoskich.
Głównym celem misji jest rozpoznanie możliwości, jakie występują na rynku włoskim w rejonie Lombardii, nawiązanie nowych kontaktów handlowych lubuskich i włoskich firm oraz kontynuacja już istniejącej współpracy z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Rzymie. Zaproszenie szczególnie kierowane jest do firm lubuskich z branży: high tech, motoryzacyjnej, przetwórstwa drzewnego i metalowej.
Zapraszamy również przedsiębiorców z innych branż zainteresowanych nawiązaniem kontaktów z firmami włoskimi!!
Wyjazd może być doskonałą okazją nie tylko do nawiązania nowych kontaktów, ale także do zdobycia wiedzy i wymiany doświadczeń pomiędzy polskimi i włoskimi firmami.
Firmy z Województwa Lubuskiego zainteresowane udziałem w misji prosimy o wypełnienie załączonych dokumentów i odesłanie ich e-mailem: marzena.kubiak@coi-lubuskie.pl,
daniel.chalecki@coi-lubuskie.pl,
malgorzata.kalinowska@coi-lubuskie.pl
lub faxem (+48 68) 329 78 39.
Czekamy na Państwa zgłoszenia do 23 lutego 2010r. Ilość miejsc ograniczona.
Szczegółowych informacji udzielają przedstawiciele Centrum Obsługi Inwestora:
Marzena Kubiak tel. 68 329 78 38
Daniel Chalecki tel. 68 329 78 38
Małgorzata Kalinowska tel. 68 329 78 55
Szacowany koszt udziału w misji wynosi: 3.200 zł netto.
Cena zawiera:
- transport wynajętym autokarem na lotnisko w obie strony na trasie Zielona Góra -Berlin oraz Berlin- Zielona Góra,
- bilet lotniczy w obie strony na trasie Berlin - Mediolan i Mediolan -Berlin,
- 3 noclegi ze śniadaniami w hotelu 4* w Monzy,
- transport wewnętrzny podczas misji na terenie Włoch (wynajęty autokar do dyspozycji),
- wynajęcie tłumaczy,
Pozostałe koszty organizacyjne misji ponoszą organizatorzy:
- przewodnicy;
- dwie kolacje: 2-go i 3-go dnia trwania misji;
- koszty organizacji giełdy kooperacyjnej oraz catering podczas trwania giełdy;
Szczegółowy program misji znajdą Państwo w załączniku.